Az alábbi történetet Törpapa álnevű olvasónk jegyzi:

Tippmixes karrierem nem tekint vissza nagy múltra, de ez alatt a pár év alatt is sikerült pár óriási buktát összehozni... Lássuk az egyik legutóbbit:

Fogadásaim második legnagyobb részét (a foci természetesen az első) a teniszfogadások teszik ki. Hozzá kell tenni, hogy szerintem elég jól megérzem az esélyeket, vagy inkább úgy mondanám, hogy sokszor tudom, hogy melyik "országos 1-es" meccs nem fog bejönni. Történt tavaly ősszel, hogy Clijsters szülés és egyéb okok miatt visszavonult 2 évre. A US Open-en tért vissza, amit simán meg is nyert.


A következő Grand Slam ugye az idei Australian Open volt, amin szintén elindult. A két hét alatt, körülbelül minden nap tettem egy szelvényt, általában női meccsek nélkül, mert volt elég férfi.

A harmadik fordulóra már nem éreztem tuti meccseket, úgyhogy megtettem Clijsterset egy 12-es kombiba, 1,06-os szorzóval (a kombinált szorzó: 8,07-es volt). Nem kételkedtem. Másnap látom: 0-6, 1-6... Mondanom sem kell, a többi 11 meccs tükörsima volt. Úgyhogy egy jótanácsot, ha elfogadtok tőlem: NŐI TENISZT SOHA DE SOHA NE TEGYETEK!

A bejegyzés trackback címe:

https://tippmixsztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr501753688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soma_headingnorth 2010.02.24. 23:18:05

Így van, teljesen igazad van női teniszre ne fogadjunk!!:) Nekem is Czink vitte el a szelvényem valamelyik nap. 3 meccslabdája volt, de így se tudott nyerni, ráadásul 1,24-es volt rá az odds, ami később még lejjeb ment...

zdolik1 2010.03.26. 14:52:45

maradok a focinál:D
süti beállítások módosítása