slinky 2010.02.14. 22:19

Nagy tervek

Raktam ma is egy szelvényt. Nagy terveim voltak: a holnapi kávéra és cigire akartam nyerni egy ezrest.

Néztem az ajánlatot, volt rengeteg délutáni meccs, meg kevés esti, úgy voltam vele, hogy akkor legalább hamar megtudom hogy mi lesz.

Heracles-PSV vendég 1.45
Schalke-Köln hazai 1.5
Fulham-Notts county hazai 1.41
Ez volt eredetileg a nagy tervem beváltója, csakhogy ez nem hozta volna meg az egy rongyot tisztán...és jött az ihlet: megláttam a 4. meccsemet.. Panathinaikos-Kavala hazai 1.19.

Gondoltam ezaz, így jó lesz. Hazamentem, el is aludtam, később nézem mi van:


Psv 1-0-ra nyer, Schalke 2-0ra nyer, Fulham 4-0-ra nyer.....és a pana, a görög listavezető otthon (!) 2-0-ra kikap. Amit ugye nem is akartam belerakni eredetileg..

A bejegyzés trackback címe:

https://tippmixsztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr41758796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

loriarp 2010.02.22. 07:34:42

Figyeltétek, hogy a tippmix.hu honlapján a napi ajánlóknak pont az ellenkezője szokott bejönni.
Most konkrét példát nem tudok, de nagyon sok szelvény pont ezeken a meccseken ment el...

soma_headingnorth 2010.03.05. 21:50:11

jaja, erre én is emlékszem.. ráadásul én handicappel raktam, azt mi lett belőle.............
süti beállítások módosítása